Post by benchbuwisadi on Mar 7, 2022 17:26:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PunBall ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PunBall IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin helmiä ▞▞▞
▞▞▞ PunBall 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on erittäin hauska, ja toivon, että voisin arvostella sitä korkeammalle. Mutta hetken kuluttua peli muuttuu naurettavaksi. Sinun täytyy pelata samalla tasolla sata kertaa vain saadaksesi mahdollisuuden nousta tarpeeksi korkealle edetäksesi pidemmälle. Olen ollut jumissa World 20:ssä yli viikon, enkä näe itseäni pelaavan peliä pitkään aikaan.
PunBall પઝલ pwtz
Se olisi 5 tähden arvostelu, kuuntele minua. Pelissä on monia päivityksiä/taitoja, joista valita, mutta yksi ongelma, joka vie viidestä tähdestä, on RNG. Noin 4-5 kierroksen välein hankkimasi päivitykset ovat liian satunnaisia. Peli olisi hauskempaa, jos voisimme pakottaa tietyn taidon esiin. Peli on hauskaa ja hyvällä tavalla vaikeaa. Älä anna periksi pelinkehittäjistä.Siinä on potentiaalia.
Kuten Archero, tämä on esimerkki erittäin hauskasta ideasta, jonka epätasapainoinen pelattavuus pilaa mikrotransaktioiden edistämiseksi vastineeksi edistymisestä.
Kaikki on hienoa 9. maailmaan asti. Taso on melkein mahdoton, ellei ole erittäin onnekas. Tähän asti se perustuu enimmäkseen taitoon, mutta sitten yhtäkkiä osut tähän seinään, jossa taidolla ei ole väliä, koska et pysty kulmaamaan tai tekemään tarpeeksi vahinkoa puhdistaaksesi 1 vihollista, saati vähemmän kuin 12, joka syntyy joka vuoro 15 kierroksen jälkeen. .
Otan takaisin antamani viisi tähteä. Punball-sijoitus on periaatteessa pay-to-win. Jokainen, joka ostaa passin, vain hallitsee.
En todellakaan pidä ennustettavuuden puutteesta. Saat esimerkiksi BlackHole Ballin, joka tekee aluksi 100 000 vahinkoa. 10 kierrosta myöhemmin se putoaa yhtäkkiä vain 31 000:aan, eikä siihen ole mitään syytä.
Tämä peli on väärennetty, eikä siinä ole kyse skaalaamisen vaikeudesta, kuten he yrittäisivät saada sen kuulostamaan. Ilmeisesti pallot katoavat, kun ne eivät ole juuttuneet kivien väliin, suuria virheitä Nian-taistelussa, jossa joskus et saa päivityksiä putoamaan tai pallosi alkavat liikkua odottamattomasti lavatasoille verrattuna. RNG:n pitäisi olla tämän pelin ydin, koska ne mainostavat, mutta jotkut asiat eivät ole kiinteitä sinua vastaan. Ja omatuntoni kertoo minulle, että se johtuu siitä, ettet ole maksanut tai et ole maksanut tarpeeksi.
Arvosteluni poistettiin jostain syystä. Ei hätää, tulen jatkossakin kertomaan ihmisille, että he ovat tietoisia tästä huijauspelistä. Ei kannata edes voittaa, viholliset skaalautuvat tilastojesi mukaan, joten ostatpa kuinka paljon tahansa, peli vaikeuttaa sinua joka tapauksessa.
いかだ戦争:クレージーな海のバトル アーケード gdbh
Mitä korkeammalle tasolle pääset...sitä korkeampi terveyshirviö sisältää...mutta kohoaminen vain hivenen.(hei, voit kerätä resursseja ja jalokiviä) LOL..avaa 2200 jalokiven laatikko, mitä saat... 1 eeppinen uprage hirviö 10M hyökkäys 10k...hahahaha
Olisi 5, jos sinulla ei olisi energiajärjestelmää tai ainakin lyhenisi energian saamiseen kuluvaa aikaa. Haluan jatkaa pelin pelaamista, enkä irtoa siitä ja odotan
Arvostaisin tätä peliä korkeammalle, mutta tässä pelissä on paljon työtä. Lukuun ottamatta kaikkia päänäytösi valtaavia mikrotransaktioilmoituksia, joista melkein kaikki täällä valittavat, pelin kannalta se ei ole huono. Pääongelmani on elämänlaatu, sen voisi odottaa olevan samanlainen kuin Archero, jossa kaikki on melkein selvää, kuten tavaroiden sulattaminen. Mutta Punball käyttää eri menetelmää ja pelissä se ei koskaan opettanut sinulle sitä, ja nyt tuhlasin jäännösaseen.
Peli on koukuttava, mutta se kaatuu jatkuvasti. Korjaa se, niin päivitän arvosteluni.
Se on hauska peli, mutta on asioita, jotka ovat häiritseviä, ja ne jätetään selvästi huomiotta, kuten pallot, jotka pomppivat 15 minuuttia eKr. Rehellisesti sanottuna peruuttaminen tai jonkinlainen painike soittaaksesi takaisin ja lopettaa vuorosi korjaisi jotain tällaista
Tämä on todella hauska peli, en malta odottaa, että tämä peli kehittyy Archheron tapaan ja siitä tulee eeppinen mobiilipeli. Kiitos Devs tästä!
PunBall Hjernegymnastik nkhy
Mahtava peli! Haastava ja hauska valloittaa uusia tasoja!!
Peli on hyvä, mutta energia on huono, pystyt pelaamaan vähintään 3 peliä ja 1 energian saamiseen menee 5 minuuttia ja tarvitset 10, joten yhden pelin pelaaminen on 50 minuuttia. Ja viholliset vastustavat DMG:tä, jonka jaat, on vähän huono ja jotkut viholliset voivat saada sinut puoliksi, mutta kaiken kaikkiaan peli on hyvä
Ei aivan 100% pidä mainoksista, mutta melko lähellä
Olin kirjoittanut tästä pelistä arvostelun, jossa osoitti virheellisestä fysiikasta ja siitä, että kaikki voitto-osuudet yhdessä oli vähän paljon, ja annoin sille 3 tähteä, mutta kun saan "kehittäjä on vastannut" -viestin, huomaan, että arvostelu oli poistettu. ? Älä tee sitä.
F2P-maksumuuri tapahtuu noin vaiheessa 30, ja on vaikea edetä nopeammin kuin vaihe 2 viikon välein. Viholliset ovat naurettavia pelaajatasolla, ja hahmojen kehittämiseen tarvittavat erityiset helmet ovat harvassa. Olen ollut jumissa 10:ssä viikon ajan, mutta seuraava päivitys tapahtuu vasta 15. Hauska peli ja mekaniikka, mutta uskomattoman niukka ja räikeä rahanotto on runsaasti
Pidän pelistä todella paljon, mutta aina kun haluan avata laatikon lisäyksellä, saan lisäyksen ja katson sen, mutta sitten se kertoo jotain verkkovirheestä, joten yritän uudelleen ja näen lisäyksen uudelleen. siinä lukee verkkovirhe, palkinto on jo lunastettu, mutta en saanut siitä mitään ja katsoin 2 lisäystä, tämä tapahtuu joka kerta, joten olen katsonut tuplalisäyksiä turhaan
PunBall Пъзели mvva
Aloittaminen oli todella hauskaa, mutta siitä tulee muutaman päivän jauhamisfestivaali, jossa käytetään maksimienergiaa saadaksesi tarpeeksi jotain päihittääksesi seuraavalle tasolle. Sitten sen jälkeisen tason hiominen kestää kaksi kertaa kauemmin. Tai haluaa vain sinun kuluttavan rahaa saadaksesi vauhtia edistymiseen.
PunBall Puzzel ebo
Olen yli 30 lvls/dungeons tässä pelissä. Ja voin rehellisesti sanoa, että nautin siitä todella paljon. Todella mukava ajanmurhaaja. Jopa pudotti rahaa tähän peliin. Jos voisin pyytää yhtä asiaa, jotta tämä olisi viisi tähteä. Se olisi, jos sinulla olisi mahdollisuus piilottaa varustetut esineet hahmostasi. Ja jos mahdollista, voit vaihtaa kengät pois. Molemmat ja yksittäinen.
Hauska peli, mutta todella ylihintainen. Ei ole mitään syytä, että jotkut varustepaketit maksavat 25-30 dollaria. Se on naurettavaa. Voisin harkita niiden ostamista, jos ne maksoivat 5 dollaria. Myös esiin tulevat erikoistarjoukset ovat ylihinnoiteltuja, loukkaavia. Pelaan edelleen tätä peliä ja yritän edetä vapaasti, vaikka hyviä laitteita on vaikea saada ilman suuria rahankäyttöä. Vakavasti, laske hulluja hintoja ja arvosanani nousisi.
Haluaisin arvostella peliä paremmin, mutta in your face -mikrotransaktiot ovat mielettömiä. Minulla on tällä hetkellä näytöllä ylimääräisiä kuvakkeita, jotka pyytävät minua käyttämään yli 10 dollaria kukin. Katsotaan kuinka pitkälle pääsen ilman rahaa.
Hauska peli, paljon potentiaalia, mutta niin paljon halventajia. Ponnahdusikkunoiden määrä, jolla yritetään saada meidät ostamaan tavaraa käteisellä, on järjetöntä. Parantajat ovat aivan liian ylivoimaisia, voit viettää aikoja yrittäessäsi tappaa yhden, jotta sen terveys paranee kokonaan sekunnissa. Vaihteiden pudotusaste on todella alhainen, pääset pisteeseen, jossa ainoa asia, jonka voit tehdä edistyäksesi, on käyttää rahaa.
PunBall પઝલ ram
Olin melkein lopussa ja minulla oli 2 lomamuistomerkkiä ja nyt olen takaisin lavalla 15, idk kuinka saan tasoni takaisin.
Tappaa pelin Luku 6 alkaa terveysregen vihollisilla, jotka näyttävät tarkoituksella tehdyltä, joten et voi edetä vähemmän kuin pääset tasolle, mikä ei ole hyvä siinä vaiheessa tulojen puutteessa ja tuskin kerää mitään. Maksa pelaamisesta luvussa 6, kuten muutkin pelit. he yrittävät varastaa käteistä välityspeliä varten
Peli oli aluksi hauskaa, mutta pääset niin pitkälle, että joudut joko jauhamaan naurettavan epäreilun summan tai maksamaan voittaaksesi
Ei huono peli kaiken kaikkiaan, mutta kun pääsee vaiheeseen 30, on melkein mahdotonta edetä, no kirjoitettaessa tämä oli juuttunut vaiheessa 30 noin 5-6 päivää ja kaikenlaisia tehosteita käyttäneenä. on mahdotonta
Pettymys, josta tulee käytännössä mahdotonta pelata muutaman ensimmäisen tason jälkeen, ellet maksa ylivoimaisesta määrästä käteissyötteitä, joita on hajallaan kaikkialla. On myös hyvin epäselvää, mitä päivitykset tekevät, kunnes olet hukannut yhden, ja useimmat niistä ovat rajallisesti hyödyttömiä, eikä RNG ole koskaan puolellasi.
peli on hauskaa, mutta se tosiasia, että tarvitsen energiaa jatkaakseni pelaamista, on tylsä vanha konsepti, joka työntää pelaajat pois, oli mukava juoksu, ja vaikka ostaisit energiaa, olet rajoitettu kolmeen kertaan!!!! ja arvatkaa mitä sitten? et saa energiaa enää mistään, suljet pelin ja kutsut päiväksi, kunnes energiasi täyttyy.
Päivittäinen tapahtumamuunnos 400 vauriota varten taistelussa, tarkka-ampuja- ja selkäpistopallossa on täysin hyödytön, joten se on kiillotettava tai poistettava. Myös vaikutus Ares-kruunuun, joka ei toimi ohjuspallotapojen kanssa, on myös korjattava, koska ei ole mitään järkeä, että se ei aktivoidu, vaikka 5 vihollista tapetaan. Korjaa se.
toinen saalistusmikrotransaktioiden täynnä oleva peli, joka tekee etenemisen mahdottomaksi ilman mieletöntä jauhatusta tai rahaa
Tämä pelien eteneminen on niin vitsi. Saat tuskin mitään varusteita, kun suoritat vaiheen, ja kyllä, tiedän, että voit ansaita helmiä saadaksesi varusteet, mutta kun se on näin huono, ei kiitos. Olen vaiheessa 8 ja useimmiten olen nähnyt harmaan vaihteiston putoavan pelaamisesta. Älä aloita vihollisten turvotusta. Viisinumeroinen terveys kierroksella 10? Kuka ajatteli sen olevan ok. Tuotteesi eivät edes tunnu siltä, että ne laajenevat vaurioissa, joten ne ovat tasaisia vaurioita lavalla. Myös kun aihe aiheet eniten perseestä.
epic fail rakasti tätä peliä nyt, kun tämä joulupäivityspeli ei enää toimi täysin hämmentyneenä
Peli on hauskaa, kun se toimii tarkoitetulla tavalla, mutta tietyt viholliset tekevät pelistä nautintottoman, kuten maagi luuranko, joka kutsuu luurankoja. On paljon järkevämpää, jos he kutsuvat luurankoja joka 2. kierros, jotta pelaajalla olisi paremmat mahdollisuudet vastustaa niitä, mutta he eivät tee niin. joka vuoro, joten kun 3 tai 4 magia on paikalla, peli on jo ohi, koska he lähettävät kutsunsa estämään kaikki käytettävissäsi olevat paikat, ja jos et voi tehdä sitä, anna maagille pienempi terveysvarasto, jotta heidät on helpompi tappaa.
Peli on haastava! Hauskaa yrittää voittaa pomot. He ovat kovia. Mutta ehdottomasti voitettavissa. Niille, jotka sanovat, että voittaminen on maksullista. En ole käyttänyt yhtään dollaria ja olen saavuttanut tason 6. Täytyy vain yrittää saada parempia varusteita tai päivittää varusteitasi. Loistava lisä Archeroon!
Nautinnollinen ajanmurhaaja. Tyytyväinen peli. Ei täynnä mainoksia
Riittää jo mikrotransaktiot ja lunastuspalkkiot. Päällystys on inhottavaa. En kutsu ystäviä, en osta kausikorttia, en anna sinulle rahaa ollenkaan. Jumalan mobiilipelaaminen on kuollut.
Hyvä. Joko kierroksen energiamäärää tai yhden energian aikaa kannattaa pienentää tai ainakin palauttaa energiaa, jos vaihe päättyy yhdellä yrityksellä.